1 |
روزنوشتهها |
text |
http://mrshabanali.com |
2 |
- |
image |
http://mrshabanali.com/feed/ |
3 |
روزنوشته ها |
text |
http://mrshabanali.com/ |
4 |
برای علیرضا دورباش: چارچوب تصمیم گیریهای من |
text |
http://mrshabanali.com/%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b9%d9%84%db%8c%d8%b1%d8%b6%d8%a7-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b4-%da%86%d8%a7%d8%b1%da%86%d9%88%d8%a8-%d8%aa%d8%b5%d9%85%db%8c%d9%85%e2%80%8c-%da%af%db%8c%d8%b1/ |
5 |
صدای پس زمینه برای تمرکز بهتر |
text |
http://mrshabanali.com/%d8%b5%d8%af%d8%a7%db%8c-%d9%be%d8%b3-%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%85%d8%b1%da%a9%d8%b2-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1/ |
6 |
وبلاگ های دوستان من |
text |
http://mrshabanali.com/%d9%88%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d9%85%d9%86/ |
7 |
لحظه نگار: دستگرد یا پوچ گرد |
text |
http://mrshabanali.com/%d9%84%d8%ad%d8%b8%d9%87-%d9%86%da%af%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b3%d8%aa%e2%80%8c%da%af%d8%b1%d8%af-%db%8c%d8%a7-%d9%be%d9%88%da%86-%da%af%d8%b1%d8%af/ |
8 |
کارآفرینی را رها کردم تا زندگیام را بازآفرینی کنم |
text |
http://mrshabanali.com/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a2%d9%81%d8%b1%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%d8%b1%d9%87%d8%a7-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%85-%d8%aa%d8%a7-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%db%8c%e2%80%8c%d8%a7%d9%85-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8/ |
9 |
ده نکته پس از ده سال وبلاگ نویسی (۳): استفاده منصفانه |
text |
http://mrshabanali.com/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%88%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af-%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%db%8c/ |
10 |
درباره شبکه های هرمی (۲): شبکه هایی که کالای واقعی نمیفروشند |
text |
http://mrshabanali.com/%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1%d9%85%db%8c-%db%b2-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%da%a9%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%84/ |
11 |
تغییر در سیاست کامنت گذاری روزنوشتهها |
text |
http://mrshabanali.com/%d8%aa%d8%ba%db%8c%db%8c%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%b2%d9%85-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%86%d8%aa-%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b1%d9%88%d8%b2%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa%d9%87/ |
12 |
نکات کوتاهی در مورد انتخابات آمریکا |
text |
http://mrshabanali.com/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d9%88%d8%aa%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7/ |
13 |
برای سامان: در مورد پیچیدگی و سیستم های پیچیده |
text |
http://mrshabanali.com/%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%be%db%8c%da%86%db%8c%d8%af%da%af%db%8c-%d9%88-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c/ |
14 |
لحظه نگار: وقتی که جا تنگ است |
text |
http://mrshabanali.com/%d9%84%d8%ad%d8%b8%d9%87-%d9%86%da%af%d8%a7%d8%b1-%d9%88%d9%82%d8%aa%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%ac%d8%a7-%d8%aa%d9%86%da%af-%d8%a7%d8%b3%d8%aa/ |
15 |
پانتئون سکوت نکن؛ کمی با ما حرف بزن |
text |
http://mrshabanali.com/%d9%be%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%a6%d9%88%d9%86-%d8%b3%da%a9%d9%88%d8%aa-%d9%86%da%a9%d9%86%d8%9b-%da%a9%d9%85%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7-%d8%ad%d8%b1%d9%81-%d8%a8%d8%b2%d9%86/ |
16 |
استیو جابز، آی پد، مک لوهان و ترس عقب ماندن از روندی که نمیشناسیم |
text |
http://mrshabanali.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%88-%d8%ac%d8%a7%d8%a8%d8%b2-%d8%a2%db%8c-%d9%be%d8%af-%d9%85%da%a9-%d9%84%d9%88%d9%87%d8%a7%d9%86/ |
17 |
گاندی، جایزه صلح نوبل و درسهایی برای ما |
text |
http://mrshabanali.com/%da%af%d8%a7%d9%86%d8%af%db%8c-%d8%ac%d8%a7%db%8c%d8%b2%d9%87-%d8%b5%d9%84%d8%ad-%d9%86%d9%88%d8%a8%d9%84/ |
18 |
درباره شبکه های هرمی (۱) – چهار معیار سنجش فعالیتها: شرع، قانون، استراتژی،اخلاق |
text |
http://mrshabanali.com/%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1%d9%85%db%8c-%db%b1-%da%86%d9%87%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%b9%db%8c%d8%a7%d8%b1-%d8%b3%d9%86%d8%ac%d8%b4/ |
19 |
توقف بیجا مانع کسب است (آنتونی رابینز) |
text |
http://mrshabanali.com/%d8%aa%d9%88%d9%82%d9%81-%d8%a8%db%8c%e2%80%8c%d8%ac%d8%a7-%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%b9-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%a2%d9%86%d8%aa%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%b2/ |
20 |
گفتگو با دوستان (در حال تکمیل) |
text |
http://mrshabanali.com/%da%af%d9%81%d8%aa%da%af%d9%88-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86/ |
21 |
لحظه نگار: خاطرات معلمی |
text |
http://mrshabanali.com/%d9%84%d8%ad%d8%b8%d9%87-%d9%86%da%af%d8%a7%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%b9%d9%84%d9%85%db%8c/ |
22 |
قصه کتابهای من: جعبه سیاه تصمیم های من |
text |
http://mrshabanali.com/%d9%82%d8%b5%d9%87-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%86-%d8%ac%d8%b9%d8%a8%d9%87-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%aa%d8%b5%d9%85%db%8c%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%86/ |
23 |
برای باران: چرخ زندگی – در جستجوی عدم تعادل مطلوب (۳) |
text |
http://mrshabanali.com/%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%86%d8%b1%d8%ae-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%ac%d8%b3%d8%aa%d8%ac%d9%88%db%8c-%d8%b9%d8%af%d9%85-%d8%aa%d8%b9%d8%a7/ |
24 |
محصول تصویری رقابت در کار و زندگی |
text |
http://motamem.org/%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%db%8c-%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%b1%d9%82%d8%a7%d8%a8%d8%aa-%d8%af%d8%b1/ |
25 |
محصول صوتی اتیکت |
text |
http://motamem.org/%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9%d8%aa/ |
26 |
محصول صوتی مدیریت توجه |
text |
http://motamem.org/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d8%ac%d9%87-%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af-%d8%aa%d9%88%d8%ac%d9%87-%d8%b4%d8%b9%d8%a8%d8%a7%d9%86%d8%b9%d9%84%db%8c/ |
27 |
محصول صوتی گفتگوهای دشوار |
text |
http://motamem.org/%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%b5%d9%88%d8%aa%db%8c-%da%af%d9%81%d8%aa%da%af%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b4%d9%88%d8%a7%d8%b1/ |
28 |
محصول صوتی نقطه شروع |
text |
http://motamem.org/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%b1%db%8c%d8%b2%db%8c-%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%aa%db%8c-%d9%86%d9%82%d8%b7%d9%87-%d8%b4%d8%b1%d9%88%d8%b9/ |
29 |
- |
image |
http://motamem.org/tag/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7/feed/ |
30 |
آخرین مطالب استراتژی محتوا |
text |
http://motamem.org/ |
31 |
چرخه عمر محتوا چیست و در استراتژی محتوا چه کاربردی دارد؟ |
text |
http://motamem.org/%da%86%d8%b1%d8%ae%d9%87-%d8%b9%d9%85%d8%b1-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/ |
32 |
پلتفرم های اجتماعی و جایگاه آنها در استراتژی محتوای کسب و کارها |
text |
http://motamem.org/%d9%be%d9%84%d8%aa%d9%81%d8%b1%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%ac%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b9%db%8c-%d8%ac%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%87-%da%a9%d8%b3%d8%a8/ |
33 |
مطالعه موردی: نسیم برای فروشگاه مانا نقشه سفر مشتری ترسیم میکند |
text |
http://motamem.org/%d9%85%d8%b7%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%87-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af%db%8c-%d9%86%d8%b3%db%8c%d9%85-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%a7-%d9%86%d9%82/ |
34 |
نمونه نقشه سفر مشتری در بازاریابی محتوا (قسمت سوم) |
text |
http://motamem.org/%d9%86%d9%85%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%86%d9%82%d8%b4%d9%87-%d8%b3%d9%81%d8%b1-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88/ |
35 |
نقشه سفر مشتری و کاربرد آن در بازاریابی محتوا (قسمت دوم) |
text |
http://motamem.org/%d9%86%d9%82%d8%b4%d9%87-%d8%b3%d9%81%d8%b1-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d8%a2%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8-2/ |
36 |
نقشه سفر مشتری و کاربرد آن در بازاریابی محتوا (قسمت اول) |
text |
http://motamem.org/%d9%86%d9%82%d8%b4%d9%87-%d8%b3%d9%81%d8%b1-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d8%a2%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c/ |
37 |
استراتژی محتوا و تکنیک ها و روشهای بازاریابی محتوا (نقشه راه درس) |
text |
http://motamem.org/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7-%d9%88-%d8%aa%da%a9%d9%86%db%8c%da%a9-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d8%b1%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7/ |
38 |
نخستین گام برای تحلیل استراتژی محتوا در فضای مجازی (استعاره کافی شاپ) |
text |
http://motamem.org/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7-%d9%88-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7%db%8c-%d9%88%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b3%db%8c/ |
39 |
شایعات و شایعه پراکنی در شبکه های اجتماعی |
text |
http://motamem.org/%d8%b4%d8%a7%db%8c%d8%b9%d9%87-%d9%88-%d8%b4%d8%a7%db%8c%d8%b9%d9%87-%d9%be%d8%b1%d8%a7%da%a9%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%ac%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b9/ |
40 |
بازاریابی محتوا در گفتگو با رابرت رُز |
text |
http://motamem.org/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%da%af%d9%81%d8%aa%da%af%d9%88-%d8%a8%d8%a7-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d8%aa-%d8%b1%d9%8f%d8%b2/ |
41 |
مردم در محتواهای شبکه های اجتماعی به دنبال چه میگردند؟ (۲) |
text |
http://motamem.org/%d9%85%d8%b1%d8%af%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%ac%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b9%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%af-2/ |
42 |
مردم در محتواهای شبکه های اجتماعی به دنبال چه میگردند؟ (۱) |
text |
http://motamem.org/%d9%85%d8%b1%d8%af%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%ac%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b9%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d9%86/ |
43 |
- |
image |
http://motamem.org/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%b5%d9%88%d8%aa%db%8c-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%88-%d9%85%d8%aa%d9%85%d9%85-2/ |
44 |
- |
image |
http://motamem.org/roadmaps |
45 |
Webmindset |
text |
http://webmindset.net/ |
46 |
The story of the Stuxnet (as Eric Schmidt explains) |
text |
http://webmindset.net/the-story-of-the-stuxnet-as-eric-schmidt-explains/ |
47 |
The future of states (Excerpts from Eric Schmidt and Jared Cohen’s book) |
text |
http://webmindset.net/future-of-states-eric-schmidt-summary/ |
48 |
Content Strategy and The Content Life Cycle |
text |
http://webmindset.net/content-strategy-and-content-life-cycle/ |
49 |
Content Optimization |
text |
http://webmindset.net/content-optimization/ |
50 |
A 46-point checklist for landing page design and optimization |
text |
http://webmindset.net/landing-page-checklist/ |
51 |
The Lizard Brain |
text |
http://webmindset.net/the-lizard-brain/ |
52 |
The future of ident***y, citizens***p and reporting – Part I (Summary) |
text |
http://webmindset.net/the-future-of-ident***y-citizens***p-and-reporting-part-i-summary/ |
53 |
We should all be concerned about the future |
text |
http://webmindset.net/we-should-have-be-concerned-about-the-future/ |
54 |
Our future selves (Eric Schmidt and Jared Cohen) – Summary |
text |
http://webmindset.net/our-future-selves-schmidt-cohen-summary/ |
55 |
Evolution Demonstrated: time lapse video of bacteria becoming resistant to antibiotics |
text |
http://webmindset.net/doc***ented-evolution-time-lapse-video-of-bacteria-becoming-resistant-to-antibiotics/ |
56 |
- |
image |
http://motamem.org/feed |
57 |
متمم |
text |
http://motamem.org/ |
58 |
مفاهیم سرمایه گذاری و کارآفرینی برای کودکان ۵ تا ۸ سال |
text |
http://motamem.org/%d9%85%d9%81%d8%a7%d9%87%db%8c%d9%85-%d8%b3%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%87-%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a2%d9%81%d8%b1%db%8c%d9%86%db%8c-%da%a9/ |
59 |
تشکر متمم از تعدادی از دوستان متممی |
text |
http://motamem.org/%d8%aa%d8%b4%da%a9%d8%b1-%d9%85%d8%aa%d9%85%d9%85-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d8%b1%d8%ae%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%aa%d9%85%d9%85%db%8c/ |
60 |
نسیم طالب و بحث پیری و استخوان های پوک |
text |
http://motamem.org/%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%da%86%db%8c%d8%af%d9%87%d8%8c-%d9%be%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%d9%88/ |
61 |
بازی جنگا و استعداد کار با انگشتان |
text |
http://motamem.org/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%ac%d9%86%da%af%d8%a7-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b9%d8%af%d8%a7%d8%af-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%86%da%af%d8%b4%d8%aa%d8%a7%d9%86/ |
62 |
پرسشنامه هالند – سنجش ترجیحات شغلی |
text |
http://motamem.org/%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%b4%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%87%d8%a7%d9%84%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%86%d8%ac%d8%b4-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d8%ba%d9%84%db%8c/ |
63 |
پروژه پایانی درس مدل ذهنی |
text |
http://motamem.org/%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d9%be%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%b3-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%b0%d9%87%d9%86%db%8c/ |
64 |
در پایان درس مدل ذهنی، باید چه چیزهایی را آموخته باشم؟ |
text |
http://motamem.org/%d8%ae%d9%84%d8%a7%d8%b5%d9%87-%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b0%d9%87%d9%86%db%8c/ |
65 |
کارگاه تحلیل رفتار متقابل در مدیریت و کسب و کار (معرفی) |
text |
http://motamem.org/%d8%aa%d8%ad%d9%84%db%8c%d9%84-%d8%b1%d9%81%d8%aa%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%aa%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%b3/ |
66 |
تصاویری از شهابسنگها |
text |
http://motamem.org/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b4%d9%87%d8%a7%d8%a8%d8%b3%d9%86%da%af%e2%80%8c%d9%87%d8%a7/ |
67 |
ماکیاولیست ها در زندگی، سازمان و محیط کسب و کار |
text |
http://motamem.org/%d9%85%d8%a7%da%a9%db%8c%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%87%d8%a7-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%da%a9%d8%a7%d8%b1/ |
68 |
کارگاه پرورش تسلط کلامی (۶): نویسندگان چگونه مینویسند؟ |
text |
http://motamem.org/%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%d9%86%d8%af%da%af%d8%a7%d9%86-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%d9%86%d8%af/ |
69 |
هوارد گاردنر (پیشنهاد دهندهی مدل هوش چندگانه) |
text |
http://motamem.org/%d9%87%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af-%da%af%d8%a7%d8%b1%d8%af%d9%86%d8%b1-%d9%87%d9%88%d8%b4-%da%86%d9%86%d8%af%da%af%d8%a7%d9%86%d9%87/ |
70 |
Portfolio و کاربرد پرتفولیو در متنهای مدیریتی – زبان تخصصی استراتژی |
text |
http://motamem.org/%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa%d9%81%d9%88%d9%84%db%8c%d9%88-%d9%86%d8%b8%d8%b1%db%8c%d9%87-%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa%d9%81%d9%88%d9%84%db%8c%d9%88/ |
71 |
تعریف مدل، تئوری و قانون چیست و چه تفاوتی دارند؟ |
text |
http://motamem.org/%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d8%aa%d8%b9%d8%b1%db%8c%d9%81-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%aa%d8%a6%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86/ |
72 |
تعریف کلاسیک و تعریف جدید بازاریابی تلفنی – معرفی مفاهیم |
text |
http://motamem.org/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d9%84%d9%81%d9%86%db%8c/ |
73 |
حسرتی که برایم باقی میماند |
text |
http://motamem.org/%d8%ad%d8%b3%d8%b1%d8%aa%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d9%82%db%8c-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af/ |
74 |
حکمتی که در درد کشیدن وجود دارد |
text |
http://motamem.org/%d8%ad%da%a9%d9%85%d8%aa%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%af%d8%b1%d8%af-%da%a9%d8%b4%db%8c%d8%af%d9%86-%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%af/ |
75 |
تعریف اکوسیستم چیست؟ |
text |
http://motamem.org/%d8%aa%d8%b9%d8%b1%db%8c%d9%81-%d8%a7%da%a9%d9%88%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/ |
76 |
حرف زدن در مورد پول با کودکان پنج تا هشت سال |
text |
http://motamem.org/%d8%ad%d8%b1%d9%81-%d8%b2%d8%af%d9%86-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%be%d9%88%d9%84-%d8%a8%d8%a7-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%86%d8%ac-%d9%87%d8%b4%d8%aa/ |
77 |
بخش بندی بازار بر اساس دادهها: مقدمهای بر روش خوشه بندی K-Means |
text |
http://motamem.org/%d8%ae%d9%88%d8%b4%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-k-means/ |
78 |
فایل صوتی افزایش عزت نفس |
text |
http://motamem.org/%d8%a8%d9%87%d8%a8%d9%88%d8%af-%d8%b9%d8%b2%d8%aa-%d9%86%d9%81%d8%b3-%d9%85%d8%ac%d9%85%d9%88%d8%b9%d9%87-%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d8%ad%d8%aa/ |
79 |
فایل صوتی مذاکره تلفنی |
text |
http://motamem.org/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d8%b0%d8%a7%da%a9%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d9%84%d9%81%d9%86%db%8c-%d9%88-%d9%86%da%a9%d8%aa%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1/ |
80 |
فایل صوتی تصمیم گیری و دشواری انتخاب |
text |
http://motamem.org/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%b5%d9%88%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d8%b5%d9%85%db%8c%d9%85-%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%af%d8%b4%d9%88%d8%a7%d8%b1/ |
81 |
- |
image |
http://motamem.org/tag/%d9%85%d8%b0%d8%a7%da%a9%d8%b1%d9%87/feed |
82 |
آخرین درس های مذاکره |
text |
http://motamem.org/ |
83 |
نقشه راه تبدیل شدن به یک مذاکره کننده تجاری حرفهای (۵) |
text |
http://motamem.org/%d9%86%d9%82%d8%b4%d9%87-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%aa%d8%a8%d8%af%db%8c%d9%84-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d8%a8%d9%87-%db%8c%da%a9-%d9%85%d8%b0%d8%a7%da%a9%d8%b1%d9%87-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%aa%d8%ac/ |
84 |
هنر نه گفتن در مذاکره (درس ۱۰) |
text |
http://motamem.org/%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%b0%d8%a7%da%a9%d8%b1%d9%87-%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%85%db%8c%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87%db%8c%d8%af-%d9%86%d9%87-%d8%a8%da%af%d9%88%db%8c%db%8c%d8%af/ |
85 |
فهرستی از بهترین کتابهای مذاکره در سطح بین المللی |
text |
http://motamem.org/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%81%d9%86%d9%88%d9%86-%d9%85%d8%b0%d8%a7%da%a9%d8%b1%d9%87/ |
86 |
مذاکره تجاری و نقشه راه تبدیل شدن به یک مذاکره کننده حرفه ای (۴) |
text |
http://motamem.org/%d9%85%d8%b0%d8%a7%da%a9%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ac%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%82%d8%b3%d9%85%d8%aa-4/ |
87 |
مذاکره تجاری – مهارتهای تبدیل شدن به یک مذاکره کننده حرفه ای چیست؟ (۳) |
text |
http://motamem.org/%d9%85%d8%b0%d8%a7%da%a9%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ac%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d8%af%db%8c%d9%84-%d8%b4%d8%af%d9%86/ |
88 |
مذاکره تجاری – مهارتهای ضروری برای تبدیل شدن به یک فرد حرفه ای در مذاکره چیست؟ (۲) |
text |
http://motamem.org/%d8%a7%d8%b5%d9%88%d9%84-%d9%81%d9%86%d9%88%d9%86-%d9%85%d8%b0%d8%a7%da%a9%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ac%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%b0%d8%a7%da%a9%d8%b1%d9%87-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87/ |
89 |
نکات مهم در مذاکره – چه زمانی مذاکره نکنیم (قسمت اول) – ویرایش ۲٫۰ |
text |
http://motamem.org/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%87%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%b0%d8%a7%da%a9%d8%b1%d9%87-%d9%82%d8%b3%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d9%88%d9%84/ |
90 |
مذاکره تجاری – مهارتهای ضروری برای تبدیل شدن به یک فرد حرفه ای در مذاکره چیست؟ (۱) |
text |
http://motamem.org/%d8%a7%d8%b5%d9%88%d9%84-%d9%88-%d9%81%d9%86%d9%88%d9%86-%d9%85%d8%b0%d8%a7%da%a9%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ac%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%84%d9%84%db%8c/ |
91 |
مذاکره قراردادهای لیسانس (۳): رویالتی چیست و در چه قالبهایی پرداخت می شود؟ |
text |
http://motamem.org/%d9%85%d8%b0%d8%a7%da%a9%d8%b1%d9%87-%d9%82%d8%b1%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%a7%d9%86%d8%b3-3-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%d9%84%d8%aa%db%8c-%da%86%db%8c/ |
92 |
مذاکره قراردادهای لیسانس (۲): مفاد قرارداد لیسانس – ترمهای Grant |
text |
http://motamem.org/%d9%85%d8%b0%d8%a7%da%a9%d8%b1%d9%87-%d9%82%d8%b1%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%a7%d9%86%d8%b3-2-%d9%85%d9%81%d8%a7%d8%af-%d9%82%d8%b1%d8%a7%d8%b1%d8%af/ |
93 |
نقشه راه افزایش عزت نفس |
text |
http://motamem.org/%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%db%8c-%d8%b9%d8%b2%d8%aa-%d9%86%d9%81%d8%b3-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c/ |
94 |
نقشه راه یادگیری زبان انگلیسی |
text |
http://mrshabanali.com/%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%d9%87%e2%80%8c%db%8c-%d9%85%d9%86-%d8%af%d8%b1-%db%8c%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%86%da%af/ |
95 |
نقشه راه کارآفرینی و کسب و کارهای کوچک |
text |
http://motamem.org/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a2%d9%81%d8%b1%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d8%af-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%da%a9%d9%88%da%86%da%a9/ |
96 |
نقشه راه مهارت ارائه مطلب و سخنرانی |
text |
http://motamem.org/%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%a6%d9%87-%d9%85%d8%b7%d9%84%d8%a8/ |
97 |
نقشه راه سواد دیجیتال |
text |
http://motamem.org/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d8%af-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d9%86%d9%82%d8%b4%d9%87-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%aa%d8%b3%d9%84%d8%b7-%d8%a8%d8%b1-%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%87%d8%a7%db%8c/ |
98 |
نقشه راه مدیریت استرس |
text |
http://motamem.org/%d8%af%d8%b1%d8%b3-1-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%b3/ |
99 |
نقشه راه استعدادیابی |
text |
http://motamem.org/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b9%d8%af%d8%a7%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b4%d8%ba%d9%84%db%8c-%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b9%d8%af%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7/ |
100 |
نقشه راه درس مدیریت بازاریابی |
text |
http://motamem.org/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b3%d8%b1%d9%81%d8%b5%d9%84-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d9%86%d9%82%d8%b4%d9%87-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%af%d8%b1/ |
101 |
نقشه راه شخصیت شناسی در محیط کار |
text |
http://motamem.org/%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b4%d8%ae%d8%b5%db%8c%d8%aa-%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%88/ |
102 |
نقشه راه درس مدیریت در شرایط ابهام |
text |
http://motamem.org/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%b4%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b7-%d8%a7%d8%a8%d9%87%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%b1%d8%b3-1/ |
103 |
نقشه راه ارزش آفرینی |
text |
http://motamem.org/%d8%af%d9%88%d8%b1%d9%87-mba-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%b4-%d9%88-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%b4-%d8%a2%d9%81%d8%b1%db%8c%d9%86%db%8c/ |
104 |
نقشه راه استراتژی محتوا |
text |
http://motamem.org/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7-%d9%88-%d8%aa%da%a9%d9%86%db%8c%da%a9-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d8%b1%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7/ |
105 |
نقشه راه تفکر سیستمی |
text |
http://motamem.org/%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f-%d8%aa%d9%81%da%a9%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f-2/ |
106 |
نقشه راه مدل ذهنی |
text |
http://motamem.org/%d8%af%d9%88%d8%b1%d9%87-mba-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%b0%d9%87%d9%86%db%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/ |
107 |
نقشه راه تصمیم گیری |
text |
http://motamem.org/%d8%af%d9%88%d8%b1%d9%87-mba-%d8%af%d8%b1%d8%b3-%d8%aa%d8%b5%d9%85%db%8c%d9%85-%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c/ |
108 |
نقشه راه مطالعه درسهای MBA |
text |
http://motamem.org/%d8%af%d9%88%d8%b1%d9%87-mba-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-mba-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa/ |
109 |
- |
image |
http://bestanswer.info/feed/ |
110 |
بهترین پاسخ |
text |
http://bestanswer.info/ |
111 |
قانون ولف چیست؟ |
text |
http://bestanswer.info/%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86-%d9%88%d9%84%d9%81-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/ |
112 |
معنی RDA در بحث رژیم غذایی چیست؟ |
text |
http://bestanswer.info/%d9%85%d8%b9%d9%86%db%8c-rda-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%ad%d8%ab-%d8%b1%da%98%db%8c%d9%85-%d8%ba%d8%b0%d8%a7%db%8c%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/ |
113 |
واحد نجومی چیست؟ |
text |
http://bestanswer.info/%d9%88%d8%a7%d8%ad%d8%af-%d9%86%d8%ac%d9%88%d9%85%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/ |
114 |
پروژه صفر دانشگاه هاروارد چیست؟ (Zero Project) |
text |
http://bestanswer.info/%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d8%b5%d9%81%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f-zero-project/ |
115 |
منظور از آموزش STEM و اکوسیستم STEM چیست؟ |
text |
http://bestanswer.info/%d9%85%d9%86%d8%b8%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-stem-%d9%88-%d8%a7%da%a9%d9%88%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-stem-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/ |
116 |
تعریف سایکوپات چیست و به چه کسی سایکوپات میگویند؟ |
text |
http://bestanswer.info/%d8%aa%d8%b9%d8%b1%db%8c%d9%81-%d8%b3%d8%a7%db%8c%da%a9%d9%88%d9%be%d8%a7%d8%aa-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d8%a8%d9%87-%da%86%d9%87-%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%da%a9%d9%88%d9%be%d8%a7/ |
117 |
تاریخچه دیکشنری آکسفورد |
text |
http://bestanswer.info/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae%da%86%d9%87-%d8%af%db%8c%da%a9%d8%b4%d9%86%d8%b1%db%8c-%d8%a2%da%a9%d8%b3%d9%81%d9%88%d8%b1%d8%af/ |
118 |
کتاب انگیزش و شخصیت آبراهام مزلو (+ PDF نسخه انگلیسی) |
text |
http://bestanswer.info/%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c%d8%b2%d8%b4-%d9%88-%d8%b4%d8%ae%d8%b5%db%8c%d8%aa-%d8%a2%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%87%d8%a7%d9%85-%d9%85%d8%b2%d9%84%d9%88-pdf-%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87/ |
119 |
اپلیکیشن حرفه ای پیشنهادی برای عکاسی با دوربین گوشی های اندروید |
text |
http://bestanswer.info/%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b4%d9%86%d9%87%d8%a7%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86/ |
120 |
بالکانیزه شدن (بالکانیزاسیون) یعنی چه؟ |
text |
http://bestanswer.info/%d8%a8%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%b2%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%db%8c%d8%b9%d9%86%db%8c-%da%86%d9%87%d8%9f/ |
121 |
کتاب مناسب برای پرورش شهود مهندسی و علمی چیست؟ (+ نسخه PDF) |
text |
http://bestanswer.info/%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%d8%b1%d9%88%d8%b1%d8%b4-%d8%b4%d9%87%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b3%db%8c-%d9%88-%d8%b9%d9%84%d9%85/ |
122 |
هندبوک ارگونومی برای محیط های کارگاهی (نسخه PDF) |
text |
http://bestanswer.info/%d9%87%d9%86%d8%af%d8%a8%d9%88%da%a9-%d8%a7%d8%b1%da%af%d9%88%d9%86%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%87%db%8c/ |
123 |
تیپ شخصیتی ESFJ |
text |
http://bestanswer.info/%d8%aa%db%8c%d9%be-%d8%b4%d8%ae%d8%b5%db%8c%d8%aa%db%8c-esfj/ |
124 |
نویز سفید یا وایت نویز چیست؟ |
text |
http://bestanswer.info/%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b2-%d8%b3%d9%81%db%8c%d8%af-%db%8c%d8%a7-%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b2-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/ |
125 |
هری مارکوویتز (Harry Markowitz) |
text |
http://bestanswer.info/%d9%87%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9%d9%88%d9%88%db%8c%d8%aa%d8%b2-harry-markowitz/ |
126 |
- |
image |
http://motamem.org/tag/%d8%aa%d9%81%da%a9%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85%db%8c/feed/ |
127 |
آخرین درسهای تفکر سیستمی |
text |
http://motamem.org/ |
128 |
تفکر سیستمی – درس ۴: تحلیل راهکارها با توجه به محدوده اثر و افق زمانی آنها (ویرایش ۲) |
text |
http://motamem.org/%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d9%85%d8%ad%d8%af%d9%88%d8%af%d9%87-%d9%88-%d8%a7%d9%81%d9%82%e2%80%8c%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/ |
129 |
تعریف سیستم چیست؟ تفکر سیستمی چیست؟ (نقشه راه درس) |
text |
http://motamem.org/%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f-%d8%aa%d9%81%da%a9%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f-2/ |
130 |
راسل اکاف: نگرش سیستمی، تحلیل مستقل از محیط را نمیپذیرد (۲) |
text |
http://motamem.org/%d8%b1%d8%a7%d8%b3%d9%84-%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%81-%d9%86%da%af%d8%b1%d8%b4-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85%db%8c%d8%8c-%d8%aa%d8%ad%d9%84%db%8c%d9%84-%d9%85%d8%b3%d8%aa%d9%82%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d9%85/ |
131 |
نگرش سیستمی و مرور آن توسط راسل اکاف (۱) |
text |
http://motamem.org/%d9%86%da%af%d8%b1%d8%b4-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85%db%8c-%d9%88-%d9%85%d8%b1%d9%88%d8%b1-%d8%a2%d9%86-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b7-%d8%b1%d8%a7%d8%b3%d9%84-%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%81-1/ |
132 |
پروژه پایانی درس تفکر سیستمی |
text |
http://motamem.org/%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d9%be%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%b3-%d8%aa%d9%81%da%a9%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85%db%8c/ |
133 |
تفاوت رویداد و روند در تفکر سیستمی و تحلیل سیستمها – درس ۳ |
text |
http://motamem.org/%d8%aa%d9%81%da%a9%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85%db%8c-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%af-%db%8c%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%af%d8%9f/ |
134 |
نقاط اهرمی، نقاط کلیدی و نقاط مرزی در سیستمها |
text |
http://motamem.org/%d8%aa%d9%81%da%a9%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85%db%8c-%d9%87%db%8c%da%86-%da%86%db%8c%d8%b2-%d9%85%d9%87%d9%85%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1-%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/ |
135 |
تفکر سیستمی-درس ۱: تعریف سیستم و تفکر سیستمی |
text |
http://motamem.org/%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f-%d8%aa%d9%81%da%a9%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/ |
136 |
- |
image |
http://facebook.com/mrshabanali |
137 |
- |
image |
http://instagram.com/mrshabanali |
138 |
- |
image |
http://twitter.com/mrshabanali |
139 |
دوره MBA |
text |
http://motamem.org/%d8%af%d9%88%d8%b1%d9%87-mba-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-mba-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa |
140 |
فروشگاه متمم |
text |
http://motamem.org/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%85%d8%aa%d9%85%d9%85/ |
141 |
کارگاه عزت نفس |
text |
http://motamem.org/%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%db%8c-%d8%b9%d8%b2%d8%aa-%d9%86%d9%81%d8%b3-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c/ |
142 |
کارگاه زندگی شاد |
text |
http://motamem.org/tag/%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d8%af/ |
143 |
یادگیری زبان انگلیسی |
text |
http://motamem.org/%d9%85%d8%aa%d9%85%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%db%8c%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c-%da%86%d9%87-%d9%81%d8%b1%d8%b5%d8%aa/ |
144 |
تجربه هایی در یادگیری زبان انگلیسی |
text |
http://mrshabanali.com/%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%d9%87%e2%80%8c%db%8c-%d9%85%d9%86-%d8%af%d8%b1-%db%8c%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%86%da%af/ |
145 |
کارگاه شخصیت شناسی |
text |
http://motamem.org/%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b4%d8%ae%d8%b5%db%8c%d8%aa-%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%88/ |
146 |
مهارت ارائه مطلب و سخنرانی |
text |
http://motamem.org/%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%a6%d9%87-%d9%85%d8%b7%d9%84%d8%a8/ |
147 |
زبان بدن |
text |
http://motamem.org/%d9%85%d8%b0%d8%a7%da%a9%d8%b1%d9%87-%d8%af%d8%b1%d8%b3-%db%b2%db%b3-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%af%d9%86-%d9%88-%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%87%d8%a7%d8%aa/ |
148 |
تبلیغات |
text |
http://motamem.org/%d8%af%d9%88%d8%b1%d9%87-mba-%d8%af%d8%b1%d8%b3-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa/ |
149 |
اصول و فنون مذاکره |
text |
http://motamem.org/%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b5%d9%88%d9%84-%d9%88-%d9%81%d9%86%d9%88%d9%86-%d9%85%d8%b0%d8%a7%da%a9%d8%b1%d9%87/ |
150 |
رادیو متمم |
text |
http://motamem.org/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%b5%d9%88%d8%aa%db%8c-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%88-%d9%85%d8%aa%d9%85%d9%85-2/ |
151 |
استراتژی کسب و کار |
text |
http://motamem.org/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c-%d9%88-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c%da%a9/ |
152 |
مدیریت استرس |
text |
http://motamem.org/%d8%af%d8%b1%d8%b3-1-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%b3/ |
ارسال یک دیدگاه